Om

K.A. design - papirdekor

Hei og velkommen til min nettbutikk!

Den første spiren til papirdekor.no dukket opp da jeg skulle gifte meg! En vesentlig ting som skulle ordnes var invitasjonene. Etter litt leting fant jeg ut at jeg ville gi min kreative side en sjanse til å lage alle kortene og annet papirdekor selv. Det ble håndlagede invitasjoner, bordkort i form av papirposer med operamints til gjestene, meny, sanghefter med videre. Papirdekor har så blitt min store lidenskap. Jeg rett og slett elsker denne jobben!

Jeg designer og produserer invitasjoner, gratulasjonskort, gaveesker, merkelapper m.m. til forskjellige anledninger. Mine kunder er både privatpersoner og bedrifter. Det meste av kartong og kalker som jeg bruker er av beste kvalitet fra Papyrus, og som danner kulissene for det som skal skinne på scenen – nemlig det vakreste håndlagede papiret som fins! Mye av dekorpapiret som jeg benytter er laget av loktabusken som vokser i fjellene i Himalaya. Papiret kjennetegnes av vakker struktur og styrke, er naturlig farget og helt fri for syre og kjemikalier. Foruten lokta (også kalt Nepalpapir og rispapir) bruker jeg også håndlaget silketrykket bomullspapir. Kortene knyttes gjerne avslutningsvis med nydelige organsabånd!

Jeg kan også tilby gave- og innredningsartikler, og ønsker svært gjerne innspill fra deg på ønsker og ideer på dette området. Ta en titt i nettbutikken!

Hilsen Katrine.